~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 8 juli 2013

Av ~ Ruth ~ - 8 juli 2013 22:23


     


Undrar vem som har planterat dillfrön i min rabatt ? inte är det jag.

Sol och vackert även i dag, är det sommar nu tro, undrar om den stannar.

 

Har inte haft tid med datorn dem senaste dagarna, har börjat sticka en sjal, hade kommit en bra bit på väg, men på em. repade jag upp allt, tyckte inte det såg ut att bli rätt.

Har inget bläck kvar i min skrivare när jag skulle skriva ut mönstret så jag fick skriva ner på papper, trodde jag hade skrivit något fel, gick igenom allt och det var rätt.

Efter ett par timmar starta jag om från början, det är så mycket räknande så det är lätt att göra fel, svårt när det inte är ett diagram.

Tror inte denna kommer att bli klar, jag måste ha det knäpptyst omkring mig och kontrollräkna efter varje ökningsvarv så att maskorna stämmer i antal, ser ingen logik i det hela.

Förövrigt mellan varven så har jag gjort dem vanliga sysslorna, inget roligt har skett i dag heller. Ville bara ge mig till känna i dag så ni ser att jag lever.

 

Må så gott och var rädda om varandra!

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards