~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 9 juli 2013

Av ~ Ruth ~ - 9 juli 2013 23:45

Skrattar så tårarna rinner åt detta lilla barn, han är bara för rolig, från att vara sovande till en sprattelgubbe.


En solig och fin dag med svaga vindar. Var till torget och handlade lite av varje på ”Nille” det är så roligt i den affären, går aldrig tomhänt där ifrån. I dag var det rea på olika blockljus 10:- st.  köpte en ljuslykta, servetter mm. Klart att jag avslutade med en mjukglass med krokantströssel.

Skulle lägga mig i tid i kväll fick jag för mig, men så ringde sonen Robin, dem åker till Indien i morgon fm. för att närvara på ett  bröllop på söndag, bruden Svensk och han Indisk, det blir drygt 800 gäster, så det blir ett pampigt bröllop.

 

Nu skall jag förvandla mig till en nattfjäril och återvända till puppstadiet,

eftersom jag varken kommer höra eller se förens vid ½ 9 tiden i morgon.

Natti-Natti!


 Besöker er i morgon fm. mina trogna & gulliga följeslagare.



Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards