~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 12 januari 2013

Jag har blockerat ”FRÖKEN ANONYM”.

Av ~ Ruth ~ - 12 januari 2013 22:12

Kom på att jag har en funktion på bloggen som blockerar IP-nummer, dumma och sårande kommentarer kommer härefter att blockeras. Fick ett till inlägg från samma person i gårkväll, men du skall inte få ta musten ur mig mera. Vad personen skrev vill jag inte återge, men det kränkte min familj och sårade mig djupt.



I går var jag och klippte och friserade Gullans vovve i 2½ timma, vilket känns i ryggen i dag, Millie stod på det låga köksbordet så jag fick kröka rygg riktigt rejält, men nu är det gjort för denna gången.

 

Har tvättat och fixat lite i dag och i em. var vi bjudna på middag hos Gullan, goda laxbitar i en underbart god sås med olika tillbehör, vi blev rejält mätta, hon gillar att bjuda på mat och duktigt får hon till det.

 

Nöjer mig med dessa rader. Vädret är bitande, nu 24* inget väder att vistas ute i någon längre stund så det blir bara innepyssel.

 

Lovar inte blogga varje dag, det beror på om lusten och energin återkommer.

Ta till vara på det liv vi lever här och nu och var vänliga mot varandra.

Kramar om er alla mina kära vänner.

 
 
Cina

Cina

13 januari 2013 06:29

Bry dig inte om FRÖKEN ANONYM hon är bara avundsjuk inget annat, låt inte henne köra ner dig och din blogg utan visa vem du är istället min vän.
Bra att du spärrat IP-nummret och du kan även spåra det men det vet du och du vet säkert vart det kommer ifrån oxå.

Inte så bra att du fick ont i ryggen när du hjälpte Gullan med klippning av vovve.
Men jobbigt att stå böjd när man är van att jobba i sin höjd.
Fast jag hoppas det går över på dig.

Önskar dig en fin söndag!

Kramen min älskade vän!!!

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

13 januari 2013 06:30

God morgon!
Vad glad jag blir att du är inne och skriver några rader,har saknat dig. Fy att det ska finnas så många elaka folk som gör en så illa.
Trevligt att bli bjuden på god mat.
Fy sjutton så kallt ni har det
ha det gott
Kram min goa vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

13 januari 2013 10:42

är det därför du tappat geisten för att blogga? men du, bry dig inte om den där FRÖKEN ANONYM, usch, sådana elaka människor är bara att stoppa och inte tänka på dem, du vet, vi vill ju ha dig kvar här, vi tycker om att läsa din blogg och skriva kommentarer
vad snäll du är som friserat Gullans vovve, jag skulle behöva ta tag i Sluggos päls igen, den växer nästan som ogräs
här har vi runt - 3 grader och lätt snöfall
bamsekramar vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
gerty

gerty

13 januari 2013 11:29

Att folk bara orkar att va dumma, här har vi 4 minus och det snöar så jag är nöjd med vädret, har en extra hund denna veckan en goldenpojke

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Annika

Annika

13 januari 2013 17:54

Oj, hoppas verkligen att jag slipper dumma kommentarer i min blogg. Ska ta och kolla hur man gör för att blockera dessa. Fortsätt och skriv snälla du. Såg att du för ett år sen hade takdropp och näsdropp. Här hos mig är det allt utom takdropp idag -20 men däremot näsdropp. Ha en fin Söndagskväll. Kram.

http://www.badtant.bloggo.nu

 
Carina,Boris och gänget

Carina,Boris och gänget

13 januari 2013 19:45

Kan inte förstå varför man skriver elaka anonyma inlägg, varför ens bry sig om att skriva om man bara ska vara elak. Du fröken anomym, träd fram istället, FEGIS!

Kram vännen, du vet att du har många vänner som älskar att läsa din blogg

http://eklovens-fotoblogg.bloggplatsen.se

 
guns.bloggplatsen.se

guns.bloggplatsen.se

13 januari 2013 21:30

Vad glad jag blir att se dig här ute...
Det finns tyvärr folk till allt!! Bry dig inte om "fröken anonym". Feghet hos henne!
Hoppas ryggen är bättre nu.
Kram gun

http://anthilias.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards