~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av ~ Ruth ~ - 14 januari 2013 23:07


   


I dag GRATTAR jag dottern Susanne som har öppnat sin nya garnaffär ”KNIT & PURL”.
Även brodern Robin har två finger med i spelet och är delägare, samt han gör hemsidan som är under uppbyggnad se: ”HÄR”.

Susanne har även en blogg där du kan se bilder från affären se: ”HÄR”.

KNIT & PURL finns även på Facebook se: ”HÄR”.  

 

Hoppas det går bra för dem och önskar dem all lycka med detta projekt.

Skall bli roligt att inspektera affären när vi kommer hem.

 

Kylan gick i natt över 30 strecket, närmare bestämt 30,6*, i natt blir det mildare hoppas jag nu 17,6* låter skönt för i natt frös jag så jag fick hämta en extra filt kunde inte somna förens vid ½-2.

 

Kram på er från ett vinterland.

Har bytt Sifo undersökning, tyck och tryck!

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards