~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 27 januari 2013

Av ~ Ruth ~ - 27 januari 2013 19:45

Riktig blötsnö, hoppas det inte kommer så mycket så jag måste skotta i morgon bitti, för snön är så tung. Det blir 1:a gången som jag skottar i vinter i så fall, då blir det aj, aj och muskelverk, det blir att skotta för hand.

Arne är i Danmark på den årliga jaktresan, har så varit i 10 år nu. Han åkte i torsdags och kommer hem kommande fredag.

 

Rullade mitt hår på spolar när jag hade duschat i dag, så nu ser jag ut som Maria Montezami (fast det fattas mycket hehe) men lockigt blev det, har nog lite för små spolar, men har man inte självfall så raknar det snart, kul var det.

   


I går när jag var och handlade mat så var jag ju tvunget att spana in några andra affärer också, så det blev en ny ljusbricka på köksbordet. Det ser rörigt mycket ut på brickan, det beror på att allt speglar sig i botten, allt är i svart/silver. Jag gillar det mycket.


Önskar er allt gott !

~* ((((•.¸¸.•´¯`•.¸¸.•´¯`•> (((¤))) <•.¸¸.•´¯`•.¸¸.•))))*~

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards