~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av ~ Ruth ~ - 8 maj 2012 22:34

Har en svacka i mitt bloggande, många tankar snurrar i mitt huvud och det är inte bra.

Har funderat på denna stickbloggen ”Sticklust”, kanske göra en egen sida som ger en lättare översikt på det hela, men det kräver lite jobb. Jag har en del sticksaker att lägga ut, men avvaktar lite tills vi har fått lite bättre hum ang. hur vi skall göra så det inte blir dubbelt jobb.


  



Kan visa den senaste strumpan. Det är svårt att fota på sitt egna ben så jag har skickat efter provdocka då bara benen för att underlätta den biten.

Dotera stickar stora saker och virkar, jag stickar bara småsaker så vi kompletterar varandra på handarbetsfronten och det är bra, får se hur det blir framöver.

Bara några rader så ni vet att jag inte är sjuk :-)
Kram på er.




Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards