~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av ~ Ruth ~ - 3 maj 2012 20:37

Ovanligt i kväll med dans, annars är det ju fredagar som är givna, när man var ung fanns det ingen kväll som var något hinder, då kunde det vara roligt jämt.

 


Visar nu några av mina nya sommarkläder, vitt och mycket spets är sommarens hetaste och det har jag tagit fasta på, det är så snyggt och fräscht. Ett par vita och ett par röda jeans, några flera toppar är också införskaffade + lite till, blir jag fin eller,  vad gillar du inför sommaren?


Åter en varm och kvalmig dag, snart börjar jag gnälla igen, men avvaktar, vet att det snart blir värre och då sitter jag där med en balja kallt vatten och mina fossingar är där i.

Som jag skrev i någons blogg i går så tillhör jag nog Is folket, säkert har jag en sådan ådra i min kropp, har inte släktforskat, behöver inte det, JAG VET !


Njut av den fantastiska dansen på TV och rösta rätt !

Kramen.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards