~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av ~ Ruth ~ - 18 maj 2012 23:30


 


Min kära vän Ansepanse har aldrig hört att det finns gödning anpassad speciellt för orkidéer. Visar en bild på flaskan jag har, det är kanske flera också som inte har sett denna men som gillar denna exklusiva blomma. Flaskan är dryg trotts sin litenhet och väl värd sina pengar och jag har köpt den i en blomsterbutik.

I dag har vi otroligt nog sett mycket av solen, men vart är värmen ? tror att den är på gång nu inom det närmaste.

Nu är centraldammsugaren monterad och rören dragna till båda våningarna. Dammsög 1:a våning i dag, man får lära sig att starta på rätt sätt så inte den långa slangen på 10 meter blir i vägen, men den suger bra, skall yttra mig och ge en hel bedömning på dessa nymodigheter om någon vecka när vi har kommit underfund med varandra (om vi kommer dit hen.)

Har tittat på ”Let’s dance”, håller inte med om att Camilla skulle dansa ut i kväll, snarare Marcus, Camilla är mjukare och duktigare på alla vis, men han är en snygging och får många röster av dom yngre individerna, ja så tycker jag.

 

Kram och god natt.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards