~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av ~ Ruth ~ - 12 maj 2012 23:45

Har varit några intensiva dagar med att göra en egen hemsida för mig och dotterns stickalster. Den är inte klar, men det finns att sätta in och nya foton måste tas. Väntar på benen jag har skickat efter så jag lättare kan fota strumpor, det är det svåraste i nuläget (att vara provdocka själv och hålla i kameran.)

”Klicka här så kommer du till sidan”


       


Några vårbilder 

 I dag har det kommit bara några små skurar och nu ser jag stjärnorna, hoppas det blir fint i morgon för gräs måste klippas, det har växt så innibengan av allt regn.

Arne har lagt nytt golv på den lilla balkongen som står oanvänt, men mycket återstår där fortfarande.

Nu är det åter sovdax så nu blir det sova.

Kram för att ni har orkat med mina torftiga inlägg på sistone (skäms).

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards