~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 4 april 2011

Kikar in en kortis

Av ~ Ruth ~ - 4 april 2011 22:59

Min dator är så seg så det blir bara några rader i kväll, ladda upp en bild orkar den inte och då orkar inte jag heller med det hela. En solig och fin dag har det varit. Gubbsen är åter hemma, men han snarkade så i natt så jag fick inte somna för det, är det inte det ena så är det tredje. Tror klockan var närmare ½ 4 i morse innan jag domnade bort i hjärnan så den släcktes ner, upp igen kl. 8 så nu sover jag på tok för lite. Känns inte bra i mitt huvud, är ju van hemifrån att sova 8-9 timmar varje natt, är en riktig sömntuta. Nu står det en timmerbil på andra sidan av vägen och lastar timmer för att köra i väg, kommer säkert att köra flera vänder i natt. Inte mycket lugn och ro att få just nu, skall lägga mig och kalla på John Blund, känns som han har blivit en svikare.

Kram och natti, natti.

 
 
lillis

lillis

5 april 2011 07:03

Så fint du fått här inne. Hoppas att du fått sovit ordentligt i natt så du känner dig pigg
Ha en bra dag min vän
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

5 april 2011 09:56

Hoppas John Blund kom med sitt "sömnpulver" så du fick sova inatt!
Inte bra för dig att vara utan sömn när du brukar sova så många timmar hemma.

Ha en fin dag min vän!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Madde

Madde

5 april 2011 10:00

Här var det snyggt! Kul att du gillade hemsidan jag gjorde :) Kan lova att jag slitit i FP.... för nog har man glömt mycket men skam den som ger sig. Nu sköter hon den själv :) Vi satt och "lana" hela lördagen hehehehe
Kram Madde

http://runezzaz.bloggplatsen.se

 
agge

agge

5 april 2011 13:39

Ja, ibland är det omöjligt att komma till ro på kvällen...Jag är inne i en period där jag vaknar efter några timmar och sen är det svärt att somna om, hrm.Kanske beror det på ljuset...Jag vet inte.
Tråkigt när datorn är seg....

kram

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Maggan

Maggan

5 april 2011 16:10

Jaa du Ruth,den där John Blund,honom är det ingen ordning på ibland. Vet inte vad han sysslar med. Han överger mig också ibland den rackarn.
Skönt att du har gubben hemma igen då,fastän han snarkar.
Ha det bra i alla fall min vän.
Kram,kram.

http://margaretha.bloggagratis.se

 
Birgitta

Birgitta

5 april 2011 19:13

Åh så tjusigt du gjort på bloggen! En fröjd att se :) Hoppas natten gav dig ordentligt med sömn.

Kram

http://gittaninorr.blogspot.com

 
Monica

Monica

5 april 2011 20:19

Tack för hjälpen!
Jag tackar även för pratstunden i telefon,det var jättekul att du ringde.

Ha det gott!

Kram//

http://violett.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

5 april 2011 21:52

usch, det är inte roligt när man inte kan-får sova tillräckligt, hoppas det blir bättre nu i natt för dig
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

5 april 2011 21:56

Men så fint du har gjort här på bloggen, Ruth! Jag älskar förgätmigej och här har du verkligen gett dem en läcker inramning.
Snarkande gubbs är inte roligt, hur go'a de än är att ha annars ;) Min räddning är öronproppar modell bättre och jag sover gott trots diverse oljud ;)
Hoppas du får lite bättre sömn i natt.
Varma k,ramar!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards