~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 18 april 2011

Av ~ Ruth ~ - 18 april 2011 19:03

 

Har bakat mitt LCHF-bröd i ugnen, fick panik när jag såg att det var slut till morgonfikat.

Förövrigt har jag snart putsat alla fönster i huset, har kvar ett fönster på 2:a våningen + badrummet, fy så fett sot det var på utsidan av all brasbränning om dagarna. Nu är det slut med brasor intill huset.

Arne har kapat smågran och röjt upp i skogen mellan vårat och broderns tomt. Dragit trädtoppar och knäckta träd till en stor hög ute vid vägen och som skall som skall bli flis och hämtas av en lastbil, nu blir det fint. Han har varit en riktig häst i dag och är totalt slut efter 7 timmars jobb, har varit riktigt orolig för han i dag.

Jag var så slut i gårkväll och ont i kroppen så jag orkade inte skriva i bloggen, det hade blivit samma innehåll som dagarna innan, hur kul är det.


     

"Klickbilder"

Vi har så fina solnedgångar här uppe, visar 3 kort som är tagna med 15 till 30 minuters mellanrum. Bilderna har hamnat i fel ordning, bilden i mitten skall vara först.


Nu skall jag till Gullan och hålla henne sällskap en stund.

Ha en fin kväll mina vänner. 

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards