~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 24 september 2008

Av ~ Ruth ~ - 24 september 2008 22:31

På företaget jag beställde min kamera i från, orderbekräftelsen kom dagen efter beställningen och det stod så här: När beställningen är leveransklar får du ny status och ett mail med paketets kollinummer så du kan följa paketets väg till slutstationen via nätet.


Maila dom i går eftersom leveranstiden inte har hållits, fick svar i dag:

Vi ber om ursäkt för leveransförseningen! Troligtvis så tog den slut under dagen och vi har både inväntat leveransbesked och nya sändningar av den modellen! Men för tillfället så har vi inget leverans datum! Enligt hemsidan så skulle kameran funnits i lager när den beställdes, sådant gör mig fly förbannat. ""Inlägget om beställningen i bloggen""..


Skall kontakta ett annat företag via telefon i morgon där den också skall finnas i lager och då kräver jag ett svar, vill tro det är ett försäljningsknep när det står att den skall finnas i lager. Finns den till 100% så avbeställer jag den andra och köper här.


Förövrigt i dag så har det varit fullt upp. Har reumatisk verk i mina fingrar och leder, så nu är fingrarna som pinnar och lederna är svällda och ömma.

Hade beslutat mig för att inte sätta upp mina kopparsaker tillbaka på väggar och uppe på köksskåpen, (mest för att dom måste putsas, men nu är det gjort vilket tog timmar i anspråk). Nu blir det lugnt i några dagar tills lederna mår bra igen, skulle inte kunna vrida en trasa en gång som det nu är.


Inte har jag hunnit med mina bloggvänner heller, skall göra en snabbis nu, får se hur långt jag hinner innan sängdax.

Av ~ Ruth ~ - 24 september 2008 00:22

Vill visa upp en fin skål som jag köpte för 10 kr. på Röda Korset i går, står några Kinesiska tecken i botten. Tyckte den var så fin, kanske ha den som godis skål, men då syns inte det vackra i botten,inte vet jag, var bara tvungen att köpa den. Köpte även en köksgardin med färg, tror den blir fin mot den vita väggen. Var även på konditoriet och köpte mig 2 olika Wienerbröd, som jag stoppade i mig direkt jag kom innanför min dörr, sååå goda, 1 med sylt och den andra mandelmassa och kanel, den sista var godast, men nyttigt näää. Tyckte jag hade förtjänat det när jag känner mig så mörbultat i hela överbenet (inte bara låren utan runt om)  går som jag har skitit på mig när jag har suttit en stund. Gräsklippet av båda gräsmattorna med en ej självgående tung gräsklippare och alla krumbukter och vridningar på trappstegen är den bidragande orsaken. I dag blir det att putsa koppar och få upp lite på väggarna, sedan får jag se vad det blir.


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards