~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 11 september 2008

Molly och Moa ger beröm

Av ~ Ruth ~ - 11 september 2008 00:20

Tusen tack mina töser för denna Blogg-Award, känner mig hedrad i denna stund. Tackar så ödmjukt, niger och bugar ! "Cavvetjejernas Blogg"


Här kommer reglerna, som är på engelska:
1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you’ve no


Jag har andra regler, kan inte välja ut några få utvalda utan alla som finns på mina länkar är mina Bloggvänner och ger Awarden vidare till er alla, ni betyder alla lika mycket för mig !

 
 
medresenärskan

medresenärskan

11 september 2008 10:30

Snälla goa Ruth. Varför jag inte skrev ditt och goa Skogsfruas namn var för att Cavvetjejernas matte redan tagit med er och då tyckte jag det skulle bli tårta på tårta men ni är ju naturligtvis bland mina Favoriter. Jag tror ni båda är kloka nog att förstå det. Ångrar att jag inte körde dina regler för då hade ingen blivit utan.

Återkommer i min blogg med lite tokerier när Lilla gumman är tillbakalämnad.
Kramis

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Charlotte

Charlotte

11 september 2008 10:35

Jag har en utmärkelse till dig också i min blogg, jag gav den till alla i min länklista för inte kunde jag välja bland alla härliga människor jag lärt känna i bloggvärlden. Apropå sockarna och detta med två aviga och två räta så stickar jag oftast också, de sitter onekligen kvar bättre då. Men av någon anledning har jag blivit lite väl överinspirerad av alla sockar på nätet så nu blir det som det faller sig. Jag til och med såg en socka som var stickat med resår en bit, slätstickning, en bit resår, slätstickning på halsen! Det kanske man skulle prova någon gång även om jag tyckte det såg helt galet ut. Mössan gick så fort att virka för garnet är så bra. Synd jag inte har mer raggi kvar. Ha en underbar dag!

http://charlottas.bloggagratis.se

 
skogsfrun på dal

skogsfrun på dal

11 september 2008 10:58

Tack! detta är också min idé. Synd att vi inte har någon anslagstavla* på bloggen att skylta på;) Chefen hörde aldrig av sig, eller? Gillar förresten den bakgrund du har nu:)

http://www.barasaras.bloggagratis.se

 
Ann-charlott

Ann-charlott

11 september 2008 11:03

Hej Ruth. Tusen tack för din utmärkelse. Tack för ditt inlägg. Jag tror också dom du tror, är bara lite orolig. Men det kommer säkert en bild bara så du vet. Önskar dig en fin dag. Kram Ac

http://oakenwood.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

11 september 2008 14:16

Grattis till din Blogg-Award
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Jenn

Jenn

11 september 2008 15:05

Grattis til din fine award:)) Å velge ut noen i sin linkliste er ikke lett,men om noen har fortjent den så er det du:)Så takk til deg som gir den videre til oss i listen din:O)
Klem.

http://skriverier.jenn-k.com

 
Cina

Cina

11 september 2008 16:23

Tack! Jag tycker precis som du att alla i min list får Awarden...

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards