~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 3 juli 2008

Av ~ Ruth ~ - 3 juli 2008 17:55

Det är nu 3:e dagen som mina valpar har varit ute några timma i sin hage, men i dag blev det bara ett par timmar. Det var för varmt trotts att dom har ett stort skynke över ½ hagen så stod solen rakt över och helt vindstilla. Inne i huset var det då + 30* Mamma är med där korta stunder, men hon orkar inte riktigt med dom nu eftersom dom bara försöker tutta och mjölken har försvunnit. Skönast är det inne på klinkergolvet för alla hundarna, där är det kyligt och svalt, för mig också att gå barfota. Min man och Saidie kom hem i går efter 3 veckors snickeri jobb i Värmland och stugan, men snart bär det i väg igen, förmodligen nästa helg. Själv stannar jag hemma med hundarna, blommorna och trädgården, det är en svår tid att åka iväg på, så det får bli senhöst, vinter och vår för mig.


Dessa rader får räcka idag !

Av ~ Ruth ~ - 3 juli 2008 14:24

Äntligen har Blogga släppt in oss efter att vi har varit avstängda sedan i går em. gissa om man får panik när sidan inte kommer fram .-)har haft blogg-abstinens till 100 %. Fick för mig att den kanske var borta för tid och evighet, vilken katastrof det skulle varit !!!

Nu gäller det att hitta på ett inlägg för dagen, så det kommer nog snart något nytt, gårdagen förblir tom, skulle skrivit på em. men det inlägget är inte aktuellt i dag.

Höres senare !

Kan inte förstå ?? har fått 2 kommentarer i gårkväll kl 20.04 och 21.43, hmmm, skumt detta däringa, kliar mig i hårroten, jag kom då baske mig inte in alls ? Nu är det skönt och livet har återvent till det normala.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards