~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 10 maj 2008

En underbar afton

Av ~ Ruth ~ - 10 maj 2008 15:14

Har bytt bakgrund dagen till ära och önskar er alla en trevlig Pingstafton med blommor och en kopp kaffe  !

 
 
Yvonne

Yvonne

10 maj 2008 16:54

OOawww! det var den finaste bakgrunden du haft sedan jag började återkomma hit var dag!
Milda goá färger. Å detta med kaffet ser ju inbjudande ut!....
Har just tagit ,i ett nafs, en bricka med ut med allt vi ska ha till kaffet här...muggar + kaffet + mjölkskvätt + glasspaket med assietter och skedar.
Fort ut i solen efter att ha önskat en trevlig Pingstafton fortsatt!

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

10 maj 2008 17:24

Trevlig pingstafton önskar jag dig också Ruth, efter cykelturen idag plockade jag ut lite pellisar på balkongen, bor ju aningen längre norrut än du så risken är väl stor med nattfrost, blir till att använda fiberduken på nätterna! Kramiz

http://lenabirgitta.bloggagratis.se

 
"Bettan"

"Bettan"

10 maj 2008 17:33

Hej vännen!
Nu har jag kikat igenom alla de inlägg jag har missat, då jag inte har suttit så mkt vid datorn.
Å inte ska du skämmas för att du älskar choklad :) Det som är såååå gott. Men visst känner man att linningen sitter ngt hårdare efter ett tags dagliga intag :) Men det får vi bjuda på.
Släpp tobaken & frossa godis å allt som hör till. När du kmmit över lasten från tobaken, då tar du itu med godiset. Vecka 28 börjar min semester. Å då fimpar jag mina cigg. Önskar dig med dessa rader en riktigt hälig pingst afton. Kramar om dig hårt. Bettan

http://grafikbettan.bloggagratis.se

 
skgsfrun på dal

skgsfrun på dal

10 maj 2008 17:39

Tack, trevlig pingst hos er också:) skogsfrun har redan njutit eftermiddagskaffe med en bit tårta. Är det helg får man synda lite;)Men ingen cigg nä nä Ruth! Har ditt doftsinne förbättrats än?

http://www.barasaras.bloggagratis.se

 
Charlotte

Charlotte

10 maj 2008 19:44

Tack för titten i min blogg, jo flickan i berättelsen är jag men hon börjar ta för sig mer och mer och lyssnar inte lika mycket längre på knasiga infall från sin mor. Gardinerna är nog 50-tal som du säger, visst är det härliga. Själva var jag bara med om 7 månader av 50-talet, inte mycket det. Så mitt årtionde är 60-talet konstigt nog är jag mer förtjust i saker från 40-50-talet än det nu mera populära 70-talet. Jag hoppad du får en trevlig kväll, jag ska strax se på körslaget, älskar musik.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
trollpackan

trollpackan

10 maj 2008 21:03

Trevlig pingst på dig också!
Fast nu när annandagen är borttagen så glömmer iallafall jag av att det är pingst...hmm..trist.
kramen

http://trollpackan

 
Cina

Cina

10 maj 2008 21:58

Jätte söt bakgrund har du fått till!
Är inte så piggelin idag , har tappat rösten o jag kan fasen inte hitta den....hahahaha

Hoppas att er PINGSTAFTON har var solig och bra!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Frump

Frump

11 maj 2008 13:30

Tack det samma! Sol har vi i överflöd, bäst att passa på och njuta så mycket som möjligt!

Stor kram!

http://Frump.bloggagratis.se

 
trollpackan

trollpackan

11 maj 2008 16:54

Väldigt fin bakgrund! Du är så duktig med datorn!
kram!

http://trollpackan

 
Monica

Monica

12 maj 2008 12:04

Som vanligt en jättefin bakgrund. Hoppas din helg har varit bra!

Kram

http://violett.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards