~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 10 maj 2008

Av ~ Ruth ~ - 10 maj 2008 15:14

Har bytt bakgrund dagen till ära och önskar er alla en trevlig Pingstafton med blommor och en kopp kaffe  !

Av ~ Ruth ~ - 10 maj 2008 08:55

Solen strålar och det är redan riktigt varmt. Har precis varit ute och vattnat blommor och växter, det blir snabbt torrt. Köpte en del blommor i går, var ute nu och skulle ta kort men det såg så fjuttigt ut, dom är ju inte så stora ännu, så det får vänta. Frostnätter kan komma i början av juni "Järn nätterna", men dom senaste åren har det gått bra. Kanske köpa en fiberduk att täcka med om frostrisk finns. Köpte mig en kjol, jumper och 2 par byxor i går också "med hör och häpna resår i midjan", tar det säkra för det osäkra, man vet inte hur det brakar å'sta, svåra tider stundar. Nu närmar det sig Enyas valpning, tror inte det är mera en ett par valpar där, har inte ökat så mycket på slutet, det är ju bara en dryg vecka kvar. Skall göra i ordning rummet här, det känns som man skall få storfrämmat :-) Nu skall hundarna få frukost och det kurrar även i min mage, så det är dags.

Ha en fin dag !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards