~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 25 april 2008

Tack min vän!

Av ~ Ruth ~ - 25 april 2008 16:14


Så gullig du är min vän Birgitta  Tack för detta vackra kort med så värmande ord. Vänner skall man vara räd om, dom plockar man inte ute på en äng eller hämtar från en byrålåda och plockas fram vid behov. Alla har inte vänner, vilket oftast beror på dom själva. För att få en vän måste man vara en vän !

Kram och tack, kortet värmde !

 
 
Ann-charlott

Ann-charlott

25 april 2008 20:13

Hejsan.. Kommer in och läser din blog och vill också passa på att önska dig en fin helg..
Kram på dig.. Ann-charlott

http://oakenwood.bloggagratis.se

 
Carina

Carina

25 april 2008 21:57

Vilken fin blomma du har fått, hoppas du får en varm och solig helg

Kramar Carina

http://www.eklovenskennel.se

 
Gerty

Gerty

25 april 2008 22:00

Det var en fin blomma du fått,den var du allt värd.
Jag tycker lite synd om dig men du fixar det

http://Prilyckans

 
Marianne

Marianne

25 april 2008 23:13

En vacker gåva du har fått. Hoppas att du klara av att inte röka. Håll ut. Du klarar av detta om du ger dig bara den på att göra det. Vi är många inbitna rökare som har slutat och du kommer att bli en av oss.
Ett förslag är att du belönar dig själv med för varje vecka som du är rökfri.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

26 april 2008 07:24

Hoppas att det går bra med rökning? vill önska dig en mysig och fin helg
Kram

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Smeden Bengt

Smeden Bengt

28 april 2008 18:49

Bara kommenterar här: Vi har ju en härlig vän du och jag. Vi har ju många gemensamma vänner. Säg mig vem du umgås med ska jag säga vem du är har någon sagt. Kram!

http://bengtalfred.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards