~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 7 april 2008

Av ~ Ruth ~ - 7 april 2008 20:28

Känner mig inte så glad i dag, har varit hos frissan. Har kämpat sedan förra hösten för att få håret så långt så jag kan sätta upp det på olika set, kom nästan ända till målet. På vintern så spelar det inte så hiskeligt stor roll hur man ser ut i huvudet när man visar sig utanför dörren, en mössa döljer så bra. Det gick att sätta upp det med möda och besvär fram till i dag, fick en infarkt på håret i morse och beslöt mig för att stympa det (hämnas), hmmm, suck. Nu ser jag ut som August's Lotta i huvudet, inte kul "Ledsen". (Lotta i den svensk tecknade serien skapad av Elov Persson.) Klippte det i page, med andra ord rakt av. Som tur är, så är det såpass långt så man kan göra mera av det som finns kvar, klippa upp det och tjollra till det lite mera busigt, får se hur jag skall göra innan jag får en riktig hjärtinfarkt på kuppen, och det är inte något att skoja om. När jag kom hem efter klippet så sa min man, det var bättre innan, hur kul var det på en skala 1 - 10.. Skall sätta lite extra färg på det i morgon och blåsa till det själv, kanske det blir bättre, skall sova på saken  i natt (min Lotta frisyr.)

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards