~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 23 februari 2008

Ingen hitt i kväll :-(

Av ~ Ruth ~ - 23 februari 2008 22:48

Förlorade inte elen på hela kvällen i går, men det blinkade till några gånger det så riktigt oroväckande ut ett tag. Somnade rätt så snabbt utan några drömmar den senaste natten, inget som jag kommer i håg, så någon mardröm blev det inte.


Nu har kvällens Linköpingsjippo avklarat, blir en liten kommentar. Inga låtar som föll mig i smak, för att välja ut en möjlig "BWO". Nääää enligt mig ett uselt startfält. Men smaken är som bekant delad, och tur är väl det. Säkert gillade du flera låtar och stryker BWO från din lista..


Det positiva i dag blev väl rådjuren i grannens trädgård, så välmående  rund och vacker. Det är 2 på den bilden den andra bakom, annars så skulle den varit missbildat med så många ben :-) Dom var 3 men den ena var för långt i från och fick inte vara med på bild.


Nu skall jag vandra lite omkring på mina vänners bloggar innan jag lägger mig. Hoppas ni får en fin söndag !

 
 
Smeden Bengt

Smeden Bengt

24 februari 2008 00:13

Ska man behöva sitta uppe halv nätterna och vänta på att du ska behaga höra av dig?
Men när du gör det så var det riktigt sött du visr. Vilken tur du kunde fånga dem på bild. Nu blir det inget mer kommenterat vid denna tiden på natten. Säger nu bara god natt, sov gott occh dröm----- Kram vännen!

http://bengtalfred.bloggagratis.se

 
trollpackan

trollpackan

24 februari 2008 08:04

Hmm...BWO ja...Alexander Bard ger visst aldrig upp. Fast det är klart*fniss* en ny generation har ju vuxit upp och kanske tycker att han är udda(för det är han ju iallafall) och lite spännande, men här är det nog!
Nej,jag såg det ju som bekant inte, bara omröstningen med de fem sista och det jag fick höra var väl inte något som går till historien direkt;)
kram!

http://trollpackan

 
Cina

Cina

24 februari 2008 09:28

Ja du vännen jag håller helt med dig inga låtar som föll mig heller i smaken BWO njaaa gick väl an men jag trodde lite på Patrik Isaksson meeeeeeeen det gick åt skogen för honom denna gång oxå....

Rådjuren ser verkligen maffiga ut tycker jag, ingen brist på mat iallafall som de ser ut! De är sååååå vackra dessa djur!

Ha en fin söndag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Birgitta

Birgitta

24 februari 2008 10:25

Vilken fin bild! Tänk att ha rådjur så nära inpå!

Inga höjdarlåtar i går...frånsett Thérèse Andersson - "When you need me" som jag verkligen tyckte om.

Kramiz


http://birgittas.bloggagratis.se

 
Jenn

Jenn

24 februari 2008 11:18

Nydelige dyr de rådyrene,vi har også sånne rundt her men gaupa(lodjur)er også her og tar dem:( Må vel ha mat de med men liker ikke tanken på at den er så när,spesielt med tanke på hunden min.
Ha en fin söndag Ruth.Passord kommer ved neste oppdatering;)
Klem.

http://jenn-k.com/blog.htm

 
agge

agge

24 februari 2008 11:31

Gud, så sött med rådjur. Underbara djur. vad underbart att titta ut på morgonen och se en så ljuvlig syn.

Håller med dig om att Bwo var värdiga vinnare igår....

http://agges.bloggagratis.se

 
sussi

sussi

24 februari 2008 16:06

Hej vännen hoppas att allt är bra med dig.Kramar till dig

http://superwoman.bloggspace.se/home

 
margus

margus

24 februari 2008 19:09

Vacker bild på rådjuren, de är verkligen underbara. Men vill inte ha dem i trädgården. De äter upp sånt vi vill ha kvar och fejar sönder träd. En gång fick vi ett nyplanterat träd à 300 kr sönderfejat på direkten.

http://margus.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards