~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 24 augusti 2007

Av ~ Ruth ~ - 24 augusti 2007 23:46

Åter en hektisk dag är till ända. Solen har lyst hela dagen, men så hög fuktighet i luften. Har dammsugit, tvättat och kammat hundarna i denna värmen, svetten har bara silat av mig. Skönt att ta en svalkande dusch när det var klart. Nu är alla valpar borttingade, tror jag har valt rätt köpare, det känns så i alla fall. Dom små är 7 veckor i dag, börjar få separations ångest, någon vecka till skulle jag velat ha dom kvar, men så är det bara. Roligt att se alla glada och förväntansfulla ansikten när dom får hämta sitt lilla knytte. Det är alltid roligt att få glädja andra, det är ½ nöjet med hunduppfödning. Nu väntas bara veterinär besiktning, vaccinering och chippmärkning innan dom skall lämnas och det blir i mitten av veckan. Min make och skogsmulle kommer hem på söndag, och i september åker han, hundarna och jag med på några nya äventyrs veckor till stugan. Får nog dit och generalstäda efter alla veckorna han har varit där själv, för vi har lite olika syn på det jobbet *Ler*..

Av ~ Ruth ~ - 24 augusti 2007 11:17

Kan du lista ut hur många ben denna elefant har ? Själv har jag ingen aning, men huvudet är nog inte med mig, har svårt att fokusera på bilden..

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards