~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 17 juni 2014

Av ~ Ruth ~ - 17 juni 2014 23:52

Jag har varit frånvarande några dagar, men det betyder inte att jag har legat på soffan eller varit sjuk, bara blogg…lat. Fina dagar har vi, med skön sommarvärme (enligt mig), svaga vindar och ca.22-24 grader. Har blivit en del jobb ute, även inomhus. Äntligen är lilltoan klar här nere, allt är så plats, skall pimpa lite mera, sådant gillar jag, är helnöjd.

     
"Klicka för större bilder"


Nu har skrikmåsarnas ungar lämnat boet och hela släkten av måsar vaktar dem, jisses vilket liv det är, blev lite lugnare när dem kom in i tätare grönska. Nyfikna på sin omgivning så gick dem på nya utflykter och då blev det ramaskri igen, vilka röstresurser dem besitter.


Kan inte påstå att det har skett så mycket som är att skriva om, väntar på bättre tider.


Önskar dig/er fortsatt fina dagar med sol �� 



Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards