~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 30 juni 2014

Av ~ Ruth ~ - 30 juni 2014 11:44


   

Skrev den 17 juni om 2 gråtrutungar som hade lämnat boet och markvandrade. Trodde inte dem skulle klara sig så många dagar för det finns så många katter i området. I går var dem åter på vandring både ute på gatan fram och tillbaka och in mellan husen.

   

Föräldrarna och hela släkten hade övervakning både från luften och marken.

 

Vid grannens hus blev dem så fundersamma, speglade sig i ett källarfönster, länge och väl stod dem där och kikade på sin spegelbild och funderade och nickade.


Roligt att följa dessa små, hur länge skall det dröja innan dem kan flyga ? efter storleken att döma så dröjer det.


Grått i dag också, hoppas det torkar upp så jag får snagga gräsmattorna, nu är det kris snart.


Önskar er en fin dag.

 



Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards