~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 23 juni 2014

Av ~ Ruth ~ - 23 juni 2014 19:47


 

Fick ett fint foto av Bernamis Anezza Anizeth 11 år. Ägare: Julia Mejer i Hindås.

En fin dam med krans på huvudet, måste bara visa denna skönhet. Anessa kommer från våran kennel. Roligt med så hög ålder det är inte så vanligt på en Berner Sennenhund.

 

I dag har jag plågat mig, har målat tak i många timmar, har stått på en trappstege och kämpat, gissa om jag har ont i nacken och ryggen, kan knappt vrida på huvudet och har fått en lätt huvudverk. Hoppas det är bra i morgon så jag kan måla en gång till, sedan blir det taklister, håhå-jaja, börjar nog bli riktigt gammal jag också.

Gubben är i Värmlandsstugan och under tiden har jag lovat måla, får se hur långt jag kommer.


Snart skall jag se ”Lotta på Liseberg”, det är det enda jag skall se, bara skit på sommaren.


Kramen �� 
 

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards