~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 9 juni 2014

Av ~ Ruth ~ - 9 juni 2014 23:53


 

Samma hungerkänslor även i kväll, tror jag har kommit på vad som är boven. Arne köpte 2 supergoda och söta ananaser som jag har ätit av efter middagsmaten 2 dagar i följd, det är ända förändring i kosten, så nu blir det inget mera av den varan, var tvungen att koka mig havregrynsgröt och nu är jag nöjd och skall sova.


Nu har jag inte mera att plantera, skall köpa lite mera nere på torget, skall försöka ta mig dit i morgon, har andra saker att uträtta också. Sedan skall vi iväg och köpa golv till duschrummet. Jag ligger efter rejält med målning, när min man åker till stugan så blir det måla i min takt och efter ork, beror ju på värmen som blir också, kanske kommer jag att bosätta mig i källaren �� brukar göra så när det blir för mycket värme.


❤�� ��   ❤�� ��  

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards