~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 25 november 2013

Av ~ Ruth ~ - 25 november 2013 19:58


 

Får inte ihop dygnets timmar och nätforumen blir lidande. Varje ledig stund så sitter jag och stickar, mössan är klar och nu håller jag på med en halsduk i samma garn.

 

Natt tills i dag var den kyligaste hittills – 9*. Tror att någon spanade omkring huset i natt för att se om dem kunde ta sig in, det syntes så väl på det frostiga gräset som visade exakt hur han/dem hade gått, sedan vek stegen av över till grannen.


Tror att dem blev avskräckta, för på varje fönster så sitter det en lapp att huset har larm. Det är flera inbrott i Lerum varje vecka, dem som inte har larm går inte säkra, hemskt att det har blivit så, mitt hem är inte min borg längre.

Nu skall jag se på Tv:n, önskar dig en fin kväll.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards