~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 22 november 2013

Av ~ Ruth ~ - 22 november 2013 23:45


 

Blev en flopp, tänkte inte på att det stod Vanilj, alltså ingen mandelmassa, god var den trotts allt. Det roliga med förpackningen: titta på ”Jämförpriset” det var dyra semlor haha…



Har suttit och tittat på Idol, snart är det över, Jens fick lämna arenan i kväll, gillade hans härliga röst, men han hade inte blivit den stora idolen, han kommer garanterat att få skivkontrakt. Mina favoriter nu är Elin och Erik, tror Elin vinner och blir årets Idol 2013.


 

Har börjat med en ny mössa i Nordlysgarnet, tycker garnet är så fint, men inget lyckat färgval för mig, svårt att se om det blir fel med denna mörka färgen och små maskor (tunna stickor), det krävs väldigt bra ljus från rätt håll, tyvärr så har jag inte det.


 

Äpplena på grannens träd vägrar att släppa taget om grenarna, det blir mat för koltrasten när frosten/vinter kommer.


 Sovdags nu, natti, natti.




Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards