~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 17 november 2013

Av ~ Ruth ~ - 17 november 2013 23:31

Nu har denna helgen passerat, kan inte påstå att det har skett så mycket, men det behöver det inte heller (eller gör det?) jag är nöjd med det lilla. Tycker många av er har 1000 bollar i luften stort sett varje dag.

 



Har suttit en del och letat efter stickmönster, tror jag har hittat en kofta jag skall göra, har visat den på Facebok, men når inte er alla där. Det blir denna retrokoftan från 80 talet, jag gillar den, tycker du den är gammalmodig?
Skall göra smalare ärmar, men färgerna tror jag blir dem samma.


Skall på stickcafé till dotterns affär på tisdag http://www.knitandpurl.se/ där hittar jag nog rätt garn för denna kofta, Susanne är duktig på detta och har så fina garner. Hur många av er som skriver här på bloggen är med på FB ? Sök gärna upp mig där det skulle vara roligt.



En ny vecka startar, hoppas den blir fin för oss alla ♥


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards