~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 19 september 2012

Datorn är snabbare i dag.

Av ~ Ruth ~ - 19 september 2012 19:45


        


Tycker det går lite lättare att öppna sidor i dag, tror också att allt löser sig med den uppgraderat Norton, flera gånger i dag så har programmet blockerat Trojanen som envist pockar på, kan vara det som senar uppladdningar av sidor.

Fy vad jag var rädd när det pågick, tänkte att nu är det slut med min blogg och alla vänner går förlorat, men nu hoppas jag att ni stannar kvar och att allt blir fridens liljor.

 

I dag köpte min man en ny datormus till mig. Har genom många, många år haft trådlös, men tycker att den senaste slukar för mycket batterier och har jag då inga laddade så går det inte att göra något, men nu har jag en med sladd. Dessa möss är bättre numera eftersom det inte finns kula under som det var på min första datormus och sladden är mjuk och följsam, riktigt behaglig enligt mitt tycke.  

 

En kylig höstdag har vi i dag, men rätt mycket sol, men för årstiden en skön dag bara man klär sig därefter och det måste man ju.

    

 
 
Maria

Maria

19 september 2012 21:55

Visst är de så trist när datorn inte funkar som man vill jobbigt å stressande att sitta å vänta på sidor. Ja vädret är så knepigt men de passar bra nu när jag är mest hos mamma å hjälper henne med flytten.
Du får ha en skön dag/kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
Gun

Gun

19 september 2012 22:09

Vad skönt att läsa att det löste sig för dig med datorn. Man blir så stressad ...man ser då hur beroende man är. Ja dagarna börjar bli kyligare daggs att ha fingervantar när vi är i skogen med barnen.
Kram gun

http://anthilias.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

19 september 2012 22:31

Så bra att allt fungerar igen, nu käns det allt att hösten är här

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Love

19 september 2012 22:55

Kära Ruth du vet precis vad Love tycker om. Jag bara njuter av den fina layouten du gjort till mig. Även om jag nu inte bor på landet är naturen alltid i mitt hjärta ocj jag är lyckligt lottad som även här har fina strövområden att gå i och njuta av vackra höstfärger. Tack snälla du som ger mig glädje.
Bra arr du kan använda datorn lite bättre.
I kväll har jag sett Bonde söker fru och hoppas någon hittar den riktiga kärleken.
Nu ska jag försöka få ihop några rader på min blogg.
Sov gott och ha en bra morgondag.
Tacksam kram till dig min goa vän.

 
Bettan

Bettan

19 september 2012 23:14

Men va härligt att du börjar att få bukt på din dator. Å inte lämnar vi dig bara för att du försvinner ett tag. Hade nog snarare blivit orolig om du varit tyst för länge. Men stannar det gör vi allt din lilla tokfia ;).
Härliga bilder du bjuder på idagens inlägg. Å jajja men du läste helt rätt. Provet är klart & jag kan nu äntligen andas ut =) PUHHHH.
Önskar dig en god natt vännen Kramis

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

20 september 2012 07:10

Fina bilder du bjuder på
Så härligt att allt funkar som det ska med datorn och inte tok så lämnar vi dig fast du är borta någon dag.
Nu känns det att hösten är här och lite fler kläder åker på för varje dag
Ha en bra dag vännen
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

20 september 2012 09:26

Oj så fina bilder du visar oss idag.
Härligt att din dator funkar igen och att du fick dig en ny "mus" jag har en trådlös mus och den funkar bra visst slukar den batterier men vill ingen sladdmus ha.
Håkan har en sladdmus och han är nöjd med den.
Ja fytusan nu är det verkligen höst och det är kallt ute men inga strumpor utan jag går i sandaler ännu.....ja du vet ju hur jag är ;)

Magen gör ont inte så att jag springer på toa utan den värker på något konstigt sätt. Har ont liksom i höger sida ner mot ljumsken. Fast det känns lite bättre idag och det går nog över.

Ikväll är det ju cirkel o det måste jag åka på.

Ha en fin torsdag.

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

20 september 2012 10:29

Härliga bilder du visar. skönt att datorn funkar igen
Jag har lapptoppen mest ingen mus där inte på den andra har jag sladd mus.
Hoppas du får en fin dag i dag Här skiner solen kram vännen Anita L

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

20 september 2012 12:56

Skönt att datorn fungerar igen ! Jag har trådlös mus och den slukar då inte alls speciellt mycket batteri....däremot räcker batteriet mycket längre om man INTE kör med uppladdningbara batterier ! Köpte dyra uppladdningbara som rekomenderades men anser att detta enbart är rena skiten utan numera kör jag vanliga batterier och livslängden blir betydligt bättre :) Kram !

http://corina.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

20 september 2012 17:08

Man blir lite orolig när datorn ska börja att krångla.Min bär sig så tokigt åt nu,den hoppar iväg ibland så jag hamnar fel många gånger. Är rädd att den pajar snart.
Nu märks det att hösten kommit det blåser o regnar och haglar om vartannat.
själv är jag lite slagen för tillfället av en envis förkylning,men det börjar ge sig.
Vilken fin bild du har på dig själv.
jag hoppas du mår bra och som du ser så är jag fortfarande så dålig på att skriva.
men,men...
Ha det bra min vän.
Kram!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

20 september 2012 19:11

jag har en trådlös mus, den köpte jag tillsammans med min nya laptop nu i våras, jag har bytt batterier bara en gång hittills, jag visste ju inte innan jag köpte den hur mycket batterier den drar
Sv: jo, jag har en sådan buddha i trädgården, den välkomnar alla som är på väg in till oss :)
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards