~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 1 september 2012

Av ~ Ruth ~ - 1 september 2012 18:04


Ny månad, höstens första dag och en vacker måne.


       


"Alla små bilder är klickbilder och förstorar"



I går var det fullmåne, tog några foton, sällan som det är en klar himmel så man får ta tillfället iakt.Har experimenterat lite med ljusinställningarna på kameran.



Var i färd med att koka mitt frukostägg när telefonen ringde i fm. vi är i Gråbo så gå ut när vi kommer, har en blå Volvo. Det var min vän Madde och hennes pojkvän som var på inåtgående. Jag förstod genast varför jag skulle komma ut.


Dem hade hämtat en liten tikvalp, den minsta valp på 8 veckor som jag någonsin har sett det var en Chihuahua, inte större en, en nyfödd Berner Sennen valp.


Så tuff denna lilla vovve var, när mina hundar nosade på den så gick den lilla svansen av glädje, även om man är lite så känner man sig stor. Ute på gräsmattan sprang den omkring i det fuktiga gräset utan att vara misstänksam och låg. När dem kommer hem så får deras 2 katter vaktas, dom kan tro att det är en liten råtta :(


Som vanligt så tog jag fram kameran och resultatet kommer här:



       


     


    
Det blev många foton I dag.


 




Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards