~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 12 september 2012

Av ~ Ruth ~ - 12 september 2012 19:28

hela dagen, ett knepigt väder, fick hänga min tvätt i källaren i dag. Den rena tvätten som har legat är klar och förpassats till lådor och garderober, men konstigt nog så blir det alltid nytt som skall strykas i morgon så då är det dags igen. Vet det är många som aldrig stryker, men jag anv. ofta tunikor, skjortor och T-shirt, det tar jag inte på mig skrynkligt, tycker det ser sunkigt ut. Men har fått lite överseende, förut strök jag även trosor haha.  

Inga stora händelser i dag, har suttit i telefonen någon timma och vid datorn och gjort uppdateringar på Kennelsidor, dagarna går så ofantligt snabbt och nu är det TV-dags.

Cina fyller jämna år i dag, klicka gärna in dig ”HÄR” och gratta henne, då blir hon glad, skriv inte att jag har skvallrat hehe.  

 

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards