~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 30 september 2011

Tror det går åt rätt håll.

Av ~ Ruth ~ - 30 september 2011 16:17

Tycks känna en viss förbättring i dag, men långt ifrån bra, vaknade i morse med huvudverk och magont. Det är ingen vanlig förkylning, inget näsdropp och hosta.  Har knappt fått i mig någon mat sedan pinan drabbade mig, har i dag ätit ost på en tunn brödbit och 2 ägg, vet att det är för lite, men har man ingen matlust så känns det mycket. Klart att kroppen blir matt utan bränsle, så jag måste försöka att plocka i mig lite mera innan sovdags, lever på ”Ibumetin”. Ögat är på bättringsvägen, så jag har hopp om att operationen skall kunna genomföras som planerat nästa torsdag. Alltså, ser ett ljus i den mörka tunneln trotts allt.


Förresten var med radions i P 4, ”Alltinget” i går, var det någon som lyssnade på mig ? Lasse Swahn ringde i måndags och meddelade att jag skulle bli uppringd i går, så det var bara att vara redo, svettades värre en vanligt men det gick bra.


Har försökt att hälsa på er alla i dag, men mina 2 bloggvänner som har Blogspot så går inte min kommentar igenom, har försökt flera gånger, men det bara försvinner, dessa bloggar strular alltid, svårt att kommentera, måste ha med inställningarna på dessa bloggars kommentarer att göra. Går det inte att bocka ur, förhandsgranska och redigera så det bara räcker med ”SKICKA” som det nu är får man klicka fram och tillbaka flera gånger innan man får säkerhetskoden och det går igenom,  riktigt jobbigt.


Nu skall jag lägga mig och vila. Era kommentarer och omtanke gör att jag känner mig bättre.
Kram till er alla.

 
 
lillis

lillis

30 september 2011 17:00

Vad skönt att du känner dig något bättre och du ska se att snart är du pigg och kry igen, försök att få i dig lite att äta.Lyssnade aldrig på P4 i går
Krya på dig vännen och ta hand om dig
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

30 september 2011 18:56

det är gott att höra att du börjar känna dig bättre nu vännen, du får fortsätta krya på dig, kanske orkar du titta lite på Tv ikväll
tyvärr lyssnade jag inte på radion igår
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
BrittMarie

BrittMarie

30 september 2011 22:18

Skönt att du är lite bättre. Då kanske det är ännu bättre i morgon :) Har du varit med på radio? Jag försökte hitta det på nätet, men hittade nog inte det inslaget. Bara något om hur mycket regn ett moln innehåller. Vad frågade du om?
Kram på dig

http://www.bengtssons.info/baloo.php

 
ahhe

ahhe

1 oktober 2011 09:15

Vad bra att du börjar känna dig bättre igen. Hoppas verkligen att du är kry till du ska göra din operation.
Neej, jag hörde dig inte på radion...vad spännande att vara med där.

kram på dig

http://havefun.bloggplatsen.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

1 oktober 2011 09:41

Skönt att du är bättre, såg att du kollade min blogg
visst blev sista rosbuketten fin är riktigt nöjd. Bar sint att ytterbladen torkar fort trots att de står i vatten, de lksom krusr till sig.
Kram på dig min kära vän
Anita L

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

1 oktober 2011 11:00

Tack för din hälsning Ruth. Så skönt att du känner dig bättre då. Jag själv är ok,men känner lita matthet emellanåt. Får väl lägga mig i hårdträning och börja "stava" igen.
Synd att jag missade ditt radioinlägg.
Ta väl hand om dig nu och jag hoppas du har en fin höstsol som lyser på dig.
Kram min vän.

http://bloggplatsen

 
Lena

Lena

1 oktober 2011 11:23

Ha en skön helg min vän!
Kramar om dig!

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Yvonne R

Yvonne R

1 oktober 2011 13:08

Hejsan min vän! Fy så tråkigt att du inte mår bra hoppas verkligen att det snabbt går över. Tack för din kommentar i min blogg ,så glad jag blev, som jag inte varit så flitig på att skriva i jisses så längesedan det var. Här är allt fint och trimmet går framåt. Många varma kramar från Yvonne

http://yvonne.bloggagratis.se

 
gerty

gerty

1 oktober 2011 22:47

Synd att jag missade dig på radion, hoppas att du mår bättre nu

http://prilyckans.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards