~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 19 september 2011

Av ~ Ruth ~ - 19 september 2011 22:21


Har man inte prioriterat dagens timmar rätt, eller på ett vettigt set så hinner inte jag med bloggen. Ligger efter med flera program på TV som jag måste (bara måste) titta på i efterhand på datorn, kanske hinna med något innan sovdags. I kväll är det ”Idol” och ”Det okända” som skall ses på Tv. Det är sååå många program jag vill se nu mera så jag blir helt yr i bollen, i somras var det bara repriser, nu krockar alla program.

Det blir så här nu mina kära vänner, efter ”Det okända” skall jag sikta in mig på att hälsa på några av er och struntar i allt annat, fortsätter besöken tillsammans med min kaffemugg i morgon bittig. Vill bara meddela detta så ni inte tror att jag har tuppat av, vill bara ge mig till känna denna kväll.


   


Kan visa 2 gulliga kattbilder som jag gjorde för en 4-5 år sedan där när jag höll på som värst med grafik, kommer flera framöver om du vill se.

....Kramelikram....

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards