~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 21 september 2011

Av ~ Ruth ~ - 21 september 2011 22:35


 

Jisses vad jag har slängt i dag inne på data/hund-rummet, och gubben kör till återvinningen. Har 1 byrå, en separat hurts , databord med 4 lådor och ett skåp, samt en stringhylla på väggen där inne. Hur mycket var det inte att slänga där ? lådorna bågnade i botten, fortfarande kvar att gå igenom, det får bli i morgon. Har beslutat mig för att slänga och rensa innan jag börjar måla, nu blir det lättare att flytta på alla grejerna så jag kommer åt med penseln. Så många hundböcker jag har skaffat under åren som knappt har öppnats, vilken entusiasm man har haft på alla fronter när det gäller hund. Nu har jag lugnat mig betydligt och har hundarna för det dom är och bara myser, man behöver inte vara proffs och sluka allt som finns att läsa och köpa, klart att mycket har jag lärt mig, men erfarenhet och sunt förnuft ger så mycket mera.  
I kväll har det varit tv som har dominerat. Känner mig rätt så nöjd med mitt arbete i dag.
Så klart så har det regnat även i dag, men även stunder med fint väder.


Lev väl och ta inte varje dag för allvarligt, vi lever här och nu / kramen



Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards