~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 5 september 2011

Hemma i mitt kök på begäran.

Av ~ Ruth ~ - 5 september 2011 19:53


               


Några vill se foton så nu får ni erat lystmäte, det är ju bara taket som inte är sig likt, men titta in i röran så ser du även hur jag har det där jag pysslar och trivs bäst i min tillvaro, älskar att sitta i köket vart jag en kommer.

Tittar på ½-8 hos mig, om en kvart blir det Idol. Har regnat bedrövligt i natt och även stora delar av dagen 35 mm visade regnmätaren.

Ha en fin kväll / kramen

 
 
Maggan

Maggan

5 september 2011 21:23

Visst är köket det mysigaste rummet att vistas i med sina vänner och även att pyssla i. Jag gillar också att sitta där var jag än befinner mig.
Det regnar hos mig så det dundrar på fönsterrutan,men då är det skönt att vara inne och tända lite ljus omkring sig.
Du verkar att ha det så mysigt i ditt tjäll och fortsätt att mys på där min kära vän. Kram på dej!

http://bloggplatsen

 
BrittMarie

BrittMarie

5 september 2011 21:47

Vilket hemtrevligt kök du har! Det gjorde säkert susen att få vitt tak. Nu hoppas jag du kan sitta ned i ditt mysiga kök och ta det lite lugnt ett tag.
Kram

http://www.bengtssons.info/baloo.php

 
charlotte

charlotte

5 september 2011 22:00

Å vad det blev fint! Gillar ditt kök för det ser så mysigt ut. Gardinen föll jag för pladask...måste nog leta i gömmorna och byta här hemma.
Om jag hade samma energi som dig skulle jag måla om i raskt takt.
Kram!!

http://ihimlenlyserstjarnorna.blogspot.com

 
Corina

Corina

5 september 2011 22:06

Fint du har det !
Pärlorna är trädda rakt upp och ned på en smyckesvire. Eftersom de svarta avlånga pärlorna är magnetiska behövs inget lås,helt rätt, man virar den runt handleden/halsen och magneterna håller ihop det hela.
Jag vill ha 170 kr/st för dessa kreationer...gör endast ett av varje :) Kram

http://corina.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

5 september 2011 22:12

Grattis till ert fina kök hoppas ni är nöjda efter allt slit. Ha det gott/kram

http://torparmor.blogspot.com

 
Gun

Gun

5 september 2011 22:20

Hej,
Tack :).Igår fyllde jag år. Tårtan gick åt! Bjöd faktiskt grannen som flyttar nu. Känns både sorgligt att de flyttar/ roligt att min kompis fick chansen att köpa.
Kul att se ditt fina kök. Men du en sak jag undrar över..... hur gör man klick bara bilder???
God natt från
gun

http://anthilias.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

5 september 2011 22:39

vilket hemtrevligt kök du har :) jag trivs också att sitta i köket, det vita taket blev så vackert, en sådan där gammal våg som du har uppe på hyllan hade mormor
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

liv Karlsson

5 september 2011 22:57

Gratulerer så orden og redo du har det, kjempefint ble det ,lyst etter taket ble malt.. Ja nu trives du sikket kjempe bra på dit nye kjøkken- husk ut og røyk ikke inne nå. Her regner det så i morgen er bekken nede ved broen borte vannet fosser over broen, så veien blir utgravd ved siden av, fy for et vær vi har og det skal fortsette i morgen og vidre fremmover. Regn og atter regn......Natta klem til flinke søstra mi

 
gerty

gerty

5 september 2011 23:21

Så fint du har det i ditt kök, jag har alltid gillat det köket

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Gunilla

Gunilla

5 september 2011 23:25

Så fint kök du har.
Mitt kök är så litet så där gillar jag inte att sitta. Känner mig lite instängd där faktiskt. skaffade ju en mindre lgh för ca två år sedan, så därför är köket här mindre, än det jag hade i min förra lgh.
Hade jag pengar, så skulle jag gärna bo i villa, även om det är lite dyrare kanske, men det behöver ju inte vara så himla stort.

Kram/

http://gunillaskatter.blogg.se

 
lillis

lillis

6 september 2011 06:36

Ljust och hemtrevligt kök så fint. Gillar oxå att sitta i köket.
Började att regna i går eftermiddag sen har det fortsatt och regnar fortfarande
Ha en bra dag min vän
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

6 september 2011 09:20

Tack ruth för de fina bildena vilket trevligt kök Och vilka fina karaffer de är de "små små tetaljerna som göret" en gammal Povel Ramel låt.
Ljust och fin skira gardiner det talar för att du är en ricktig pysselkvinna. Du skulle behöva komma hit och staila vårt hem.
Många varma kramar Anita L
" är så glad att ha dig till blogg vän"

PS idag skall Affe sätta spotlight över köksön det är ju lite mörkt i vårt Kök tack vare de små fönstren där DS

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Carina, Boris & Gänget

Carina, Boris & Gänget

6 september 2011 11:59

Vilka fina bilder på ditt kök, ljust och fint. Riktigt hemtrevligt. Ett kök som är gjort för att pyssla i.

Kramen från oss alla

http://eklovens-fotoblogg.bloggplatsen.se

 
agge

agge

6 september 2011 17:52

Så ljust och fint det blev. Det ser så hemtrevligt ut i ditt kök.

kram

http://havefun.bloggplatsen.se

 
Ammis

Ammis

6 september 2011 19:56

Visst är köket en viktig plats i hemmet. Mycket tid tillbringas där. Hejsan svejsan förresten. det var ett tag sedan, men nu är jag tillbaka igen o. kör igång med bloggen och hoppas på att motivationen finns där framöver. Ha det gott så hörs vi snart igen får vi hoppas. krAMelikram

http://ammis.bloggplatsen.se

 
margus

margus

8 september 2011 19:50

Tjusigt och genomtänkt, förstår att du trivs gott i ditt hem. Köket är viktigt. Skönt att se att du fortfarande har färg i hemmet, härligt allmogeblå bröstpanel och furdetaljer. Trodde först du gripits av vit-trenden och levde i ständig ljusterapi.
Kram.

http://margus.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards