~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 18 april 2010

Av ~ Ruth ~ - 18 april 2010 19:49

  


Gick till sängs i gårkväll kl. 21.30 och sov till 9.30 nu på morgonen, 12 timmar fattar du eller ?. Tog ingen temp i går men var tvungen att ha feber, hade frossa och krävde 3 täcken över mig i sängen. Går stelt som en robot i dag också, har ont under fotsulorna, baksidan på benen upp samt höfterna, sedan vet jag inte vart det ömmar, njurar eller lungspetsarna, ja, ja, något skit är det i kroppen som måste komma ut, frossa även i dag. Blir tidligt sängen även i kväll, känns som livet hänger på en skör tråd. Har gjort några kommentarer på bloggar i dag, vilket har gått bra för då sitter jag, annars har det inte varit många knop. Måste hålla tangenterna i gång så det inte börjar gro krasse mellan knapparna, det har hänt förut.
 
Var rädd om dig själv och värna om alla i din omgivning, glöm inte ett litet leende !
 

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards