~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 4 april 2010

Av ~ Ruth ~ - 4 april 2010 23:31

  


Vi har ätit gott och haft det trivsamt och mysigt, nu sitter alla men inte jag och spelar kort, jag hade ingen lust. Sitter här och spanar på era bloggar och lyssnar på min musik-kanal på TVn som är : "170" har du inte lyssnat där förut så gör det, mycket dansvänlig och mysig kanal, riktig partymusik.
 
  
 
En bild på sonen Robin som myser med (dräktiga) Nowah i soffan. Får inte lägga ut bilder men tror inte dom läser min blogg. Han har jobbat med min nya bärbara dator i dag, men det jäklas så klart, många av mina olika grafik-program vill den inte ta emot, får se hur han kan fixa det. Det är inte bara bara att byta dator när man vill ha med allt från den gamla och det blir alltid spill. Måste leta rätt på en massa filter till mitt PSP program m.m
 
  
 
I dag gjorde sonen middagsmaten, Stora bitar färsk Tonfisk (dyrare en den finaste filé) köpt hos en fiskhandlare, en underbar pastasås bestående av hackad lök + vitlök, pressad citron, krossad tomat, Fetaost och färska kryddor, nerrörda i färsk pasta och en underbar sallad + vitt vin. Är proppmätt av allt det goda. Har lust att anmäla han till matprogrammet på TVn " ½ 8 hos mig", han är otrolig på god matt utan kockskola, men det finns naturbarn, han är ett utav dom (mammaskryt hehe)...
 
Påsk-kramen.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards