~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 26 juli 2010

Av ~ Ruth ~ - 26 juli 2010 23:31

I min rygg så det blir bara några ord i kväll. Gräsklipp passar inte mig. Har klippt gräs i 2 timmar och den stora gräsmattan är en gräs/moss-matta, den är så tung att klippa, gräsklipparen är inte drivande så det krävs en karlastyrka, den saknar jag, men är ju ingen karl heller för den del.  Har svårt för att sitta så länge vid datorn.  En natts vila hoppas jag skall vara välgörande och läkande. Efter mitt ryggskott i slutet på april så har min rygg blivit värre en vanligt. Hälsar på er under morgondagen. Fullmåne i kväll så jag får se hur sömnen blir.


            


Sätter in några bilder på Karraz som fortfarande är kvar här. Jag kallar han för ”Ricky”, han fick sitt namn efter pappa som heter Tarraz, men när jag använder hans namn så kommer pappan också, det är för lika tyvärr..


Natti natti !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards