~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 25 juli 2010

Av ~ Ruth ~ - 25 juli 2010 19:53

Det hjälpte att efterlysa kommentarer, 1000 tack till er alla kända och okända som skrev, nu orkar jag ett par dagar till, det gav mig tillbaka lite av blogg glöden som var helt i botten, tänk att så lite betyder så mycket. Jag  har nog inte så stora krav i mitt liv :-) på så vis är jag lätt att få tillfredsställt.


Regn och kyligt i dag, mellan 11-14 grader hela dagen. Har satt på mig strumpor och en kofta, det var länge sedan detta förekom, men skönt när man klä på sig för att reglera värmen själv  inombords. Sitter nu här med mina värmande och mysiga tofflor.

" KLICK BILDER"


      


Jisses så mycket vinbär det är i sommar, lyfter man på en gren så är det helrött under, detta har hundarna uppmärksammat, dom nedersta grenarna börjar bli glesa på bär. Dom får gärna rensa för själv plockar jag inga, bären är för sura för mig..


  


Har designat en egen sko, häftigt, gå in ”HÄR” och roa dig en stund du också. Något måste man hitta på när vädret tvingar en att vara inne. Har även läst och spanat in nya bloggar, också en rolig sysselsättning. Har rensat bort några bloggar från min sida som sällan skriver, besöker åter din blogg om du hälsar på mig, (kanske var det din blogg som togs bort ?)  Kommer in några nya bloggar vad det lider, men dom måste vara intressanta och i min smak.


      


Slänger in en liten stilstudie på Tarraz, glöm inte klicka på bilderna..   

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards