~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 16 juni 2010

Jag kommer snart tillbaka

Av ~ Ruth ~ - 16 juni 2010 09:13

Har för mycket omkring mig just nu, hinner inte med datorn L Kommer valpköpare nu kl. 12. Så skall feja och greja lite. Solen gassar och det är varmt som i he…..


       Klick


Kan visa upp fina ”Sudden” nu 12 år, han föddes här i huset. Har haft både Norsk skogkatt och Perser så Sudden är hälften av varje, en riktig lyckad blandning, och han är högt älskad av sin husse och matte.


 
 
Madde

Madde

16 juni 2010 10:42

Wow vilken snygging! Men jag skulle tro att han fäller extrema mängder nu.. Min lilla Knixen fäller som en stor Berner just nu hehehe. Nova också men Knixen är värst. Tror att hon försvinner helt snart..
Kramisar Madde

http://runezzaz.bloggplatsen.se

 
Charlotte

Charlotte

16 juni 2010 11:59

Gullig! Hihi samma namn som lånehunden jag har. Lycka till idag!!

http://charlottas.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

16 juni 2010 13:57

Lycka till under dagen. Kom snart tillbaka saknar dig. Vilka stiliga katter
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

16 juni 2010 21:04

Men hallå inte du oxå....förstår om du har lite mycket med valparna men något ord får du allt skriva.
Tror bloggen kanske håller på att dö ut!
Många finns ju på facebook.

UNDERBART FIN KATT!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

16 juni 2010 21:24

Så söt denna pissen är, så fin trots sin ålder

http://bloggplatsen, se

 
Margit

Margit

16 juni 2010 23:52

Vilka härliga bilder Ruth, av de lpnghåriga katterna!! Så fina!!!
Förstår att du har fullt upp med valparna..och all tid det tar..på många sätt.
Kramen vännen!!

http://margitholm.blogg.se

 
Ammis

Ammis

17 juni 2010 07:59

Förstår om du har fullt upp. Tar själv en paus under helgen iaf. Ha det gott o. lycka till med valparna. KrAMelikram

http://ammis.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

17 juni 2010 08:47

Jaha men vad roligt då,så glad jag blev.Lite uppehåll bara,har ju inte så mycket att skriva om.Känner att det börjar bli lite tjatigt.Men jag är nog snart tillbaka igen.Vilken fin katt.Mycket för dig nu oxå när det snart är dags att lämna valparna.Telefonen ringer och det är 1000 frågor,alla papper som ska fixas jaa det är mycket med det där.Jobbigt men oxå väldigt roligt.Sen får du vila dig Ruth.Att ha en valpkull jaa då får man nog veta att man lever,hihi!hela tiden är det något man måste göra.Nu när jag har vilat upp mig så längtar jag igen efter småttingar.
Kram vännen och lycka till med allt.

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Carina, Boris och Gänget

Carina, Boris och Gänget

17 juni 2010 21:52

Vilken fin kisse!!! Han bär sina år med heder. Det ser ut som en lyckad kombination

Kram från oss alla

http://eklovens-fotoblogg.bloggplatsen.se

 
maki till ruth

maki till ruth

17 juni 2010 22:12

Att ha valpar att sköta om, kan man förstå,,,,,men varför har Du fullständigt slutat säga hej, till mig kan jag inte förstå......
Vill gärna ha en förklaring, till detta fullständiga tystnad.
Jag gräver inte ngn, som helst bloggvänskap med Dig...men ärlig "uppsägning" s.a.s
Lycka till med valparna.
kram m a k i

http://maki.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards