~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 27 juni 2010

Av ~ Ruth ~ - 27 juni 2010 10:59

Det blev en lugn och fridfull helg för mig och hundarna, dagarna blev som alla andra, skillnaden var maten som är given på midsommarbordet. Har stoppat i mig 3 lådor med jordgubbar (hundarna fick några) vi firade tillsammans. Gubben firade uppe i Värmland, vi är ju särbos en del på somrarna.  Jag sköter allt här i hemmet och han snickrar och fixar i stugan, har så varit dom senaste åren. Det var en lugn midsommar på ungdomarna, inget skriande och förstörande längs gatan här, dom somnade nog där dom befann sig efter partajet.

Tittade på alla uppklädda barn och föräldrar som begav sig till sjön Aspen för att resa midsommarstången och hoppa små grodorna. Lugnt omkring även hos grannarna så det var som vilken annan helg på året, många bortresta. Hoppas ni fick en trivsam midsommar.


Grått och mulet här på morgonen, men enligt väderprofeterna skall det vara sol, ser ut att klarna lite nu.


Åter ett kändis bröllop ägde rum på midsommaraftonen, se så lyckliga tu, må dom få ett fint liv. Sätter in en "KLICK BILD".


  

  

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards