~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 24 juni 2010

Av ~ Ruth ~ - 24 juni 2010 17:48

  


Har inte plockat några blommor till en midsommarkrans, men allt annat är införskaffat. Kommer inte att bli storslaget här när jag är själv, men mattraditionen håller jag vid liv. Får stå på altanen och titta på alla spritpåverkade som stapplar förbi här under kvällen. I gårkväll fick jag utbrott på en kille i 15 års åldern som pinkade i min fontän, jäklar så arg jag var, idioten sa ”oj’då trodde det var en pissoar”, så i dag har jag bytt vatten i den, fåglarna dricker och badar där. Varför kan inte en del ungdomar bete sig som folk, så svinaktiga lymlar. Förra året förstördes flera brevlådor efter gatan under midsommarhelgen och det var tjo och tjim till frampå morgonkvisten. Nästan så jag hoppas på att det ska komma regn efter midnatt.

Nu ska jag finna mig lite mat. Inget på TVn i kväll heller men timmarna går snabbt för det.

Önskar er alla en trivsam midsommar !


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards