~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 11 juni 2010

Vad håller på att ske ?

Av ~ Ruth ~ - 11 juni 2010 21:06

  


Det är så många som har tagit bloggpaus så det har blivit så trist här, något lite sker säkert att skriva om, det behöver ju inte vara så storslaget. Egentligen så skulle det ske mera på sommaren, tror vi är mera i farten då. På kvällen är man ju inte ute och grejar så några minuter kan ni säkert offra. Snälla ni ge inte upp era bloggar, det blir som att förlora sina vänner, jag vill inte förlora mina vänner som jag har lärt känna under åren, nu känner jag mig deppad och ledsen.

En stor kram till er alla !

 
 
Gunilla

Gunilla

12 juni 2010 03:19

Hej på dig!
Jag är iaf här och hälsar på just nu.
Är lite lat ibland bara :)
Är ju ok att vara det.
Hoppas det är ok med dig?
Här regnar det så man tror det är höst?
Tycker inte det är ngn riktig sommar än iaf.
Solen visar sig allt för sällan.
Ngn dag i veckan men inte mer.
Återstår att se vart sommaren är på väg.
Tasskram
/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

 
lillis

lillis

12 juni 2010 07:06

Håller med dig, det har blivit lite tråkigt på bloggen just nu,vill inte heller förlora några vänner som man lärt känna. Vi får hoppas att dom snart är tillbaka
Ha det bäst vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Charlotte

Charlotte

12 juni 2010 09:30

Kära du, men vännen! Jag har bara tagit paus för att jag har sådan huvudvärk till och från. Jag kommer tillbaka, kommer säkert inte ens att klara att hålla mig undan en längre tid. Jag måste omprioritera lite med datoranvändandet och då får nog facebook kastas bort, det får bli lite mindre skrivande så att jag orkar hålla igång bloggen. Ja inte i bloggen utan annat skrivande får minskas en aning, eller så får jag börja köra någon sorts varannandag variant. Lovar att komma tillbaka!! Snart... för inte ska du behöva gå omkring och ha det trist här i cyberspace utan oss andra. Kram!!! Jag finns här vet du... om än lite osynlig.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

12 juni 2010 10:24

Kände precis som dig idag.Ingen fart på bloggarna som tidigare.Men kanske är det så att man tröttnar av och till.Och du som har så många besökare på din blogg jämt,annat är det med mig.Jag tänker då inte sluta blogga,fortsätter med mitt tjatande jag,haha!Så mig blir du inte av med,fniss.Vilken fin blomma du fotat.Kan tänka mig om jag bodde där du bor så låg jag väl i rabatten hela dagar,hahaha!Tror att det kommer många fina bilder här framöver på dina blommor.
Ha det så bra trots vädret.Nä nu får solen skina lite på Rutan snart.
Många kramar

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Carina & Boris

Carina & Boris

12 juni 2010 11:08

Vackra blommor bjuder du på idag! Jag har aldrig varit någon bloggare men sätter in lite kort då och då men håller med om att det verkar vara lite bloggtorka överallt.
Vi har full storm här idag... trist för alla rockare någon km bort från oss men inget regn än så länge iaf.

Kramen från oss alla

http://eklovens-fotoblogg.bloggplatsen.se

 
Cavvetjejernas matte

Cavvetjejernas matte

12 juni 2010 11:09

Hej Ruth!
Tror inte du behöver vara orolig för att förlora dina bloggvänner! Din blogg är så trevlig och variationsrik, och man vet aldrig vad det dyker upp hos dig :-)
Däremot blir det inte så mycket skrivet hos mig. Fantasin tryter när man bara har en hundblogg ;-))
Ha en fin helg!
Kramis

http://www.cavaliersajten.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Birgitta - Macro Lovers

12 juni 2010 11:54

Hej min käre bloggvän.
Ja det är onekligen lugnt i de personliga bloggarna nu. Det blir bara så ibland. Till hösten ska du se att det blir mera liv och rörelse i bloggvärlden.
Vackert foto du visar!

I fotobloggarna däremot är det full fart :)

Kramiz

 
Anita

Anita

12 juni 2010 12:34

Här är en av bloggstrejkarna !!!
Jag har påbörjat ett mail till dig med min pausförklaring. Bloggen läggs inte ner.
Stor kram från mig !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

12 juni 2010 17:14

Här är jag o jag tänker INTE ge upp min blogg för allt smör i Småland.
Nu är vi som en stor familj och det vill jag inte missta.

Tack för en trevlig pratstund idag!
Alltid lika kul att tala med dig!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

12 juni 2010 20:06

Jag fortsätter blogga som vanligt och har heller inga bloggvänner som har tagit paus så för mej är det som vanligt med bloggarna.Jag har till och med fått en och annan ny bloggvän på sista tiden.Sen tror jag att det finns dom som har tröttnat också och det är ju inte mycket att göra åt i så fall,tycker inte att man ska böna och be att dom ska blogga för då blir det nog så att dom tappar lusten totalt och känner sej tvingade att skriva och det är ju inget roligt för någon om det blir så.Nä, den som vill ta en paus ska få göra det utan att få dåligt samvete.Detta är vad jag tycker!

http://violett.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards