~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 1 juni 2010

Olika klipp

Av ~ Ruth ~ - 1 juni 2010 20:26

I dag blev det frissan trotts allt, mitt egna klippklipp var inte tillräckligt för en lättskött  kalluffs, nu är det kortkort, helt avpassat för sommaren, om jag är nöjder ? njääaaa, vänjer mig säkert som med allting annat. Har även köpt ett par amplar med Lisa i samt 5 andra plantor och nu saknar jag en säck med planteringsjord. Sedan hoppas jag att det skall börja växa sig frodigt och fin i sommar. Jag köper aldrig stora frodiga växter som är i full blom, vill själv njuta av när dom växer och breder ut sig.


Hur funtade är dessa föräldrarna ? döm själva, jag ryser och mår illa !


 
 
Birgitta, nyss hemkommen från Kiruna

Birgitta, nyss hemkommen från Kiruna

1 juni 2010 20:56

Skönt med fräsch frisyr inför sommaren.
Trevligt med blommor. Snart får vi plantera här i norr också.

Kram

http://birgittas.bloggplatsen.se

 
Birgitta

Birgitta

1 juni 2010 20:58

Glömde kommentera rökaren...! Har sett denna video tidigare och det är ju alldeles förfärligt!

Kram igen

http://birgittas.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

1 juni 2010 21:22

Skönt med en lätthanterlig sommarfrisyr.Jag var iväg förra veckan och kortade av ordentligt. Känner inte igen mig i spegeln, men som du säger - man vänjer sig väl.
Lilla barnet som röker får mig att vända alla taggarna ut - om det nu inte är fejkat. Man kan trixa så mycket med datorer. Men tyvärr är det nog sant. Stackars barn!
Varma kramar!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

1 juni 2010 21:37

Skönt med lite kortare hår på sommaren.
Stackars barn som är två år och redan storrökare, man tror inte sina ögon när man ser detta.

http://violett.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

1 juni 2010 22:00

Hoppas du kommer att trivas med din korta frilla.
Det är så skönt när det e sommar bara o tvätta o ruffsa till.

Ja du jag läste om denna lilla kille i tidningen här om dagen. De e soå man vill ge föräldrarna en smäll på käften.....detta är vidrigt!

Ja har inte tjuvrökigt utan har ont i halsen ändå.
Har vart rökfri i 6 månader o 3 veckor idag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Carina & Boris

Carina & Boris

1 juni 2010 22:10

Du vänjer dej säkert snart i din nya frisyr!
Hoppas du får hem din planteringsjord snart så blommorna kan börja växa till sej.

Inte klokt med den lille killen som röker, hur kan föräldrarna tillåta det?

Kramen från oss alla

http://eklovens-fotoblogg.bloggplatsen.se

 
Cavvetjejernas matte

Cavvetjejernas matte

1 juni 2010 23:18

Härligt med ny frisyr inför sommaren.
Filmen är ju rena skräckexmplet! Hur är man funtad som förälder??? Tror inte hissen går ända upp där!
Kramen

http://www.cavaliersajten.bloggplatsen.se

 
Anki J

Anki J

2 juni 2010 02:26

Usch, vilken fruktansvärd filmsnutt.... man mår ju illa att se hur korkade föräldrarna kan vara, fy!

Skönt med en kortare frisyr om nu värmen kommer någon gång ;)
Kram

http://www.jankils.se

 
lillis

lillis

2 juni 2010 05:54

Skönt med en kort frisyr till sommaren.Hemsk filmsnutt, hur kan hans föräldrar låta detta ske
Ha en skön dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Charlotte

Charlotte

2 juni 2010 06:47

Lättskött är skönt! Jag skulle ha klippt mig idag men glömde totalt bort det så det blir inte av... jag ska ha lånehunden. Minns inte ens när jag var i närheten av en sax...
Kan det inte var fejkat detta med rökningen??? Tycker det låter helt otroligt, så dumma föräldrar finns det väl inte??? Hemskt om det är sant. Förmodligen är det väl sant också..
Ha en fin dag!

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

2 juni 2010 10:38

Hej Ruth.
Skönt med en kort och lättskött frisyr på sommaren.Så fint det ska bli hemma hos dig nudå med alla blommor.Jag struntar nog i att köpa några blommor i sommar,inte så kul att ha blommor på denna lilla balkong.Gräslig film,uscha buscha.
Sköt om dig vännen.
Kramen

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Margit

Margit

2 juni 2010 17:09

Hej Ruth!!
Klippnig ja, jag har ny en NY frissa...efetrsom min förra har slutat. Skrev i natt om det i min blogg. och jag är nöjd! du kan titta in på reultatet..i min blogg...först bild på mig innan jag klippte mej..och med den blå blusen..NYKLIPPT!! och håret ser INTE så tunt ut, trots nyklippt...
Kram!!

http://margitholm.blogg.se

 
Ammis

Ammis

2 juni 2010 18:58

Skönt med kort frisyr inför sommaren, skulle också vilja ha det, men jag väntar...... Ha en go o. varm kväll. Nu är verkligen sommaren här!! :0)

KrAMelikram

http://ammis.bloggplatsen.se

 
margus

margus

6 juni 2010 14:54

Ja, det är skönt med kort hår på sommaren, men jag har perioder då jag vill känna mig lite ombonat också. Svårt val ibland, men... det växer ju alltid ut.
Otroligt med den lille rökaren. Tror dessvärre det är kört för hans del. Kedjerökare vid 2 år och så beroende. Det där har nog satt sig ordentligt i hans hjärna och kropp.

http://margus.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards