~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 24 januari 2010

Ledsen i dag :-(

Av ~ Ruth ~ - 24 januari 2010 11:37

Nu fungerar min dator en sämre, E-Posten har lagt av, sidorna låser sig, tog 40 min. att ladda upp datorn i morse, nu ger jag upp, fick sedan göra en omstart, fungerar skit för det. I gårkväll så gjorde jag en systemåterställning till den 10 dec. inget bättre. Uteblir jag på nätet så vet ni vad det beror på. Min man är i Danmark och blir borta i 11 dagar, så jag kan inte göra så mycket åt datorn för tillfället. Ett under att jag kom in på bloggen nu, men någon gång skall jag väl ha tur.
Kramar till er alla för att ni besöker mig så flitigt !

 
 
margit

margit

24 januari 2010 12:05

Stackars dej, Ruth! Vilkanproblem med din dator!...DATORN för oss bloggare o kvinnor...det är SÅ VIKTIGT! "Gubbarna" har ju TVn och idrotten...då kan vi behöva datorn och bloggen...
Håller tunmmarna för din dator...
Kramen min vän!!

http://margitholm.blogg.se

 
agge

agge

24 januari 2010 12:44

Vad jobbigt med en krånglande dator, Stackars dig. Ja de håller tyvärr inte så länge dessa maskiner....Jag kan rekomendera en bärbar, jag har det och är jättenöjd med den,
kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Monica

Monica

24 januari 2010 13:42

Så tråkigt med din dator, hoppas att den håller sej tills din man kommer hem.

Ha det så bra min vän !

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ammis

Ammis

24 januari 2010 14:03

Usch vad sånt är frustrerande, men alla råkar vi ut för sånt nån gång. Om du nu kommer ut på nätet så har jag nått som du kan hämta hos mig om du vill, kan o. orkar ;0)
Önskar dig en härlig söndag iaf.
KrAMelikram

http://ammis.bloggplatsen.se

 
Skomakar Lisa

Skomakar Lisa

24 januari 2010 16:40

Kära du !!! Man besöker sina vänner av den enkla anledningen att det är så otroligt givande och roligt. Det är alltid ett nöje att se vad du håller på med men blir lika ledsen som du när det bara krånglar. Ja, jag vet ju hur det kan gå (he,he). När de börjar krångla så blir man .... Ja, såna ord ska man inte skriva ....
Joo, visst är jag tacksam för köttet och visst är jag glad att jag slipper skjuta själv ... men jag var inte så pigg på det igår för jag tyckte att vi har så vi klarar oss.
Hoppas du kan hålla lite liv i datorn tills Arne kommer hem.
Ha en så bra kväll som det går !!!
Kramar från mej !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

24 januari 2010 17:39

Hej Ruth!
Condessa är Alinas dotter.Jodå jag tempar,men den har inte gått ner.Tråkigt med datorn så jobbigt när den inte fungerar som den ska.
Ha en bra Söndags kväll vännen
Kramen

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards