~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av ~ Ruth ~ - 25 januari 2010 21:58

  

  


Fick en orderbekräftelse på mailen i dag, det blir en Compaq Laptop, min son tyckte att den är kraftfull och passar mig som hand i handske så den är beställd, fick orderbekräftelse i dag på mailen. Svårt att förlika mig med en bärbar, men å'andra sidan har jag aldrig haft något så jag kan inte jämföra. Kommer att koppla den till min stora skärm och använda ett riktigt tangentbord och mus och då märker jag säkert ingen större skillnad förutom att den är snabb som en oljad blixt (till skillnad från den jag har nu). Så det är bara att tacka och ta emot och bli nöjd, för det är inte jag som skall betala.
 
Rensade bort en himla massa bilder och mappar i gårkväll var så nöjd när jag gick till sängs, hmmmm.
  
½:a dagen har jag jobbat med min dator, den kopplade inte upp sig mot nätet i dag.  Gjorde åter en Systemåterställning nu 4 dagar, vipps så var allt jag hade slängt i går  tillbaka på skärmen, nääää schitt.
 
Sedan visade det sig att en kontakt inte satt riktigt i, därav inget bredband. Har inte varit i närheten av den kontakten, så nu börjar jag tro att den lede är mig i hasorna och nafsar. Nu orkar jag inte med mera. Har rensat igen så nu får det banne mig räcka, har ju en ny dator om en vecka.
 
 Nu skall jag inte skriva mera om mina problem, skall lägga detta bakom mig och gå vidare, men skall ärligt erkänna att jag har haft stora bekymmer eftersom jag har flera hemsidor för andra också som skall uppdateras och då rör det inte bara mig själv. Nu hoppas jag på bara glädje :-)
 
Kylan har återkommit, i natt var det -15* blir nog så till natten också.
Sov sött och gôtt mina vänner !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards