~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 18 mars 2008

Av ~ Ruth ~ - 18 mars 2008 16:15

Som smör i en smörask hemma hos en stor familj. Har snart tappat räkning på alla kepsar jag har stickat tror jag är inne på den 7:e. Alla här uppe har fallit för denna nya huvudbonad, och dom flesta passar i den. Även om dom skulle haft en annan modell så har ju grannen en sådan, måste då lyfta luren och fråga, snälla skulle också vilja ha en sådan keps som du har stickat till xx & xx. Tänk om jag skulle ta ut stickarvode, men tar aldrig betalt, eventuellt garnet om det inte är ett garn jag har tagit med mig hemifrån. Ica affären här har många fina garner att välja på till rimliga priser så priset till en keps ligger på ca. 45 kronor och det har alla råd med. Kul att glädja andra samt att ha något att göra när datorn inte är på humör här uppe. Solen skiner och snön gnistrar, en vacker dag !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards