~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 10 mars 2008

Av ~ Ruth ~ - 10 mars 2008 21:47

 Det roliga..

Klicka på den här adressen http://www.tatuagemdaboa.com.br/  Vänta tills bilden kommer fram och skriv ditt namn i "Seu Nome". Sedan din kära väns namn  i "Nome Do Amigo Zoado". E-mail behöver inte fyllas i. Klick slutligen på "Visualizar". En rolig grej kommer att visas, mycket nöje !


 Lite annat..

Har haft middagsgäster i dag, en riktig trevlig afton med mycket skratt och pjatter. Vi har många härliga vänner här uppe som verkligen är i behov av att umgås och få ett avbrott från den ensidiga vardagen här uppe.


Folke (våran närmaste granne) har varit på ännu en stor genomgång på sitt knä i dag, och nu har dom kommit underfund med att en muskel har delat på sig, så kanske blir det en ny operation i morgon. Hoppas så innerligt att han gå på sitt ben igen snart. Trotts sin ålder så är han väldigt pigg och klar i huvudet. Dagen innan han åkte in på operation körde han snöslungan hämma.På sommaren klipper han gräs och är så noggrann, trotts sitt då onda knä. Hoppas han får komma tillbaka till sitt tidligare liv utan rullstol och ont. Vi saknar dig Folke !

Ha en fortsatt fin vecka !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards