~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 29 april 2008

Skall köpa mig....Stringjeans...

Av ~ Ruth ~ - 29 april 2008 16:38

Sången med Ole Ivars passar gott in på mig: "Nei så tjukk (tjock) du har blitt (blivit)", han har nok rätt, men vad då då ??? :-( Vi lever och mår gõtt ju !

 


Sommarens hetaste Jeans !  Kanske införskaffa mig sådana i sommar :-) OK, jag vet, har några kilon för mycket, men vad då, man vill ju hänga med i svängarna och vara inne när man är ute. Att det skulle hänga  lite valkar här och var över kanterna gör ju att jag drar till mig blickar, och då syns det ju att jag i alla fall är moderiktig och trändig trotts min ålder och vikt. Vill man synas, måste man våga "Ler"..

 
 
Jenn

Jenn

29 april 2008 18:11

Ja sånne bukser syns jeg virkelig du skal kjøpe deg..burde kjøpe meg sånne jeg og da*ler*
Du ble fin på håret forresten,er så greit med kort hår,spesielt på sommeren:))Jeg liker og best å ha håret så en slipper så mye dill dall med det..fort skal det gå:p
Ha en fin kveld Ruth.
Klem.

http://skriverier.jenn-k.com

 
Ingen bild

agge

29 april 2008 18:18

De var snygga , hehe....ska väl också tränga in mig i ett par....

kram

 
Jenn

Jenn

29 april 2008 19:35

Har lagt inn et nytt bilde på bloggen med elgen;)
Forstørret det kraftig og lysna opp det så du kan se den..midt på bildet omtrent bak den gule stolpen:)
Den står så gjømt nå,var bedre å se den fra vegen før..

http://skriverier.jenn-k.com

 
lillis

lillis

29 april 2008 20:21

Det vore någonting att försöka få på sig,då blev man väl riktigt ärtig.Vad bra att du klarar dig utan cigg
Ha en fin kväll

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Gerty

Gerty

29 april 2008 21:33

Tänk Ruth att vi har så lika smak när det gäller kläder,för att inte prata om våra kroppar som är som klippt och skurna för dessa jeans

http://Prilyckans

 
Cina

Cina

29 april 2008 21:38

Hahahahahahaha ja skulle jag gå ut i detta såp trodde nog folk att jag var galen. Näää håller mig nog till mina lite bekväma kläder. Inget får sitta åt, tycker det är så himla obehagligt.

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

29 april 2008 21:59

Inga såna byxor för min del tror jag......håller mej till den vanliga modellen.

http://violett.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Monica

29 april 2008 22:18

När kommer bilden till bloggen?

 
Marianne

Marianne

30 april 2008 00:56

Då är det inte modernt att visa sparbössan längre då. Ska bli skönt att slippa se alla dessa byxor som hänger ner och visar halva röven på folk.
Inte så dumt med knytband i sidorna. Det ger ju en lite svängrum för fläsket.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Anki J.

Anki J.

30 april 2008 00:58

Ha ha ha den låten laddade min dotter Jonna ner till min mobil för ca 1 år sedan. Undrar vad hon menade med det? :-) Vet att jag har många kilo för mycket men är minsann inte så lätt att bli av med dem igen. En pigg låt är det i alla fall!
Kram

http://www.jankils.se

 
Ingen bild

agge

30 april 2008 08:35

haha , ja den där låten spelar min dotter stup i ett, vet inte om det är en pik eller??? Hahaa. nog passar den in alltid..

kram Och ha en trevlig valborg

 
Smeden Bengt

Smeden Bengt

30 april 2008 12:59

Det var en härlig låt du bjöd på i dag min vän. Den tar vi en sväng om till i kväll och lite då och då så kanske vi får en midja vi trivs med! Nu tror jag inte ändå ett dug på att du blivit för tjock, Du överdriver precis som med håret för att vi ska tycka synd om dig och ge dig extra kramar! Snygga jeans men min smak är att de går inte tillräckligt högt upp i midjan. Detta även om jag tycka en kvinnostjärt kan vara snygg att se på. Men inte halvvägs med jeans. Nu önskar jag dig en trevlig och härlig Valborg och 1:e Maj med en stor KRAM!

http://bengtalfred.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

30 april 2008 13:12

Tack för bilderna, men kan du förstå varför det är mest vitt i högerkanten....

Kram Monica

http://violett.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

30 april 2008 13:57

Tösen min spelar Ole-Ivers ofta, speciellt när vi är ute och åker bil.
Många bra har dom gjort, Kongen på campinplassen är bra också.

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

30 april 2008 16:37

Nu har all text till min blogg försvunnit....väldigt konstigt, allt är bara vitt förutom bilderna som är kvar.....

http://violett.bloggagratis.se

 
Ingen bild

RUTH BLOGGAREN

30 april 2008 17:07

Svar till Monika:
Har skickat 2 mail till dig, läs dom och återkomm med ett brev..

 
Sandra

Sandra

4 juli 2008 09:20

Hej! Vet du var man kan köpa de där snygga jeansen? Skulle vilja ha såna :-)

http://www.sandraskristaller.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards