~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 28 juli 2007

Vad sker ?

Av ~ Ruth ~ - 28 juli 2007 00:05

I flera dagar nu så är det nästan kört att komma in på bloggen, blir så f.b

Trodde dom skulle förbättra funktionerna i bloggen, men det är det nog inte. Är det allt det här trista regnande som orsakar det ? det kommer så vidriga störtskurar, har hållit på hela dagen, åskan mulrade lätt i fjärran i dag.  Här har det inte förekommit en enda åskdag på hela sommaren, helt otroligt. Men när det gäller regn så har vi fått det upp i halsen. Nu skall jag sova, God natt alla bloggis vänner !

 
 
UnderCover

UnderCover

28 juli 2007 08:38

Hos mej klatrade det för några dagar se'n, men nu har det funkat rätt bra ett tag - peppar, peppar...
Men irriterande är det när det knölar, himla irriterande.

http://undercover.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

28 juli 2007 09:32

Samma hos mig, det har strulat.
Mycket irriterande är det.
Man blir så F.B rent ut sagt!

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

28 juli 2007 12:06

För mig strulade också bloggen för några dagar sedan. Tänkte också att det var p.g.a förbättringar av funktionerna i bloggen, som t.ex att kommentarer försvinner om besökare skriver fel spamkod, eller glömmer skriva den.
Här åskade det i går och kom ett par störtskurar, men idag skiner solen igen, och hoppas den fortsätter så.

http://www.ingermaryissa.se

 
Marianne

Marianne

28 juli 2007 13:55

Har samma problem med bloggen. Kan ibland inte ens komma in och har inte lyckats uppdatera min egen blogg sen den 26/7 och då fick jag logga in flera gånger för att lyckas. Oftast går det bra att lämna kommentatorer i andras bloggar. Men jag undrar om de försvinner eller om de inte alltid kommer med. Men jag har ett par foton på ”mina” dyrgripar/favoritprylar som kommer in bara jag kan logga in mig.

http://ekoxenskennel

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards