~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 28 juli 2007

Av ~ Ruth ~ - 28 juli 2007 11:50

Mel: Mors lilla Olle

Ruths lilla dator åt skogen gick,
mitt i programmet så sade det klick
svart bidde skärmen och minnet försvann,
den informationen kan ingen få fram.


Brummeli-brum vad det brummar där?
Det sprakar och gnistrar, ett jordfel det är!
Blixtarna blå i från burken det slå,
synd att jag här nu så ensam får stå.


Hyscheli-hysch vad det prasslar här?
fram väller pappret ur printern där!
Den har fått nippran av tecken så små,
jag tror att jag snart nu till sängen skall gå.


Av ~ Ruth ~ - 28 juli 2007 00:05

I flera dagar nu så är det nästan kört att komma in på bloggen, blir så f.b

Trodde dom skulle förbättra funktionerna i bloggen, men det är det nog inte. Är det allt det här trista regnande som orsakar det ? det kommer så vidriga störtskurar, har hållit på hela dagen, åskan mulrade lätt i fjärran i dag.  Här har det inte förekommit en enda åskdag på hela sommaren, helt otroligt. Men när det gäller regn så har vi fått det upp i halsen. Nu skall jag sova, God natt alla bloggis vänner !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards